Saturday, March 3, 2012

soul searching

I'd like to believe that I'm here for a reason. Someone said we are like individual cells in a body, each of us performing our unique functions and collectively serving the being as a whole. Therefore, I'd really like to find out the reasons why I'm here. What did the God have given me and what do I have to offer to this world? Arghhhh.........

越看步步惊心就越怕,也可能是这部戏,让我陷入这不安的恐慌中。我不懂。真的好人一个,怎么会为了权力地位,而处心积虑提防这谁那谁。我不喜欢这样的戏。可是,我又喜欢那些演员。所以,我陷入两难,很难抉择该看或该放弃。但是,真的会怕。心寒。难道,神创造这么多人,目的就是为了你争我夺吗?是我入戏太迷了,应该是这样。

No comments:

Post a Comment