Saturday, March 31, 2012

something stupid

someone said you must do something stupid when you're young so that you have something funny to tell when you're old. totally agree with that!
所以,任现在的我是小气也好,妒嫉也好,不爽也好,我不需自责。我还年少无知,当我成熟了点的时候,我会对现在的状况一笑置之,这样子,我自己会快乐点。我是时候不要顾虑太多,因为我不是天使。

No comments:

Post a Comment